GTA Online implementerer brugeropdagelse

Spil

GTA V udkom tilbage i 2013. Kort efter blev GTA Online frigivet til spillet, hvor alle kan gå amok i Los Santos sammen med og mod alle andre. En af de største udfordringer er dog nok ventetiden, mens spillet skal indlæses.

En vaks gamer gik dog ned i kildekoden, og her fandt han ud af, at spillet både er dårligt optimeret, hvor dårlige CPU’ere bliver flaskehalse. Desuden har spillet også en funktion, hvor over 63.000 genstande skal køres igennem systemet endnu en gang, hvilket også fik en optimering i en .dll, som folk kunne smide i deres installationsmappe.

Ovenstående er måske ikke akkurat gengivet, men det kræver lidt teknisk snilde at forstå al denne teknik-lingo (hvilket jeg tydeligvis ikke besidder). En lang historie gøres derfor kort; en modder nedbragte ventetiden med over 70%, pralede med det, og nu har Rockstar givet ham/hende 10.000 dollars for hans/hendes/dens opdagelse. Muligvis bliver det implementeret i en kommende opdatering; Rockstar kigger i hvert fald på det. Forhåbentligt rammer det alle platforme.

Så kan vi alle komme hurtigere ind i GTA Online for blot at forlade det fem minutter senere i ren frustration over alle de snydere, som flyver rundt og søndersmadrer dig med deres angrebshelikoptere.

Fora GTA Online implementerer brugeropdagelse

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #422
    Kenny Jensen
    Administrator

    GTA V udkom tilbage i 2013. Kort efter blev GTA Online frigivet til spillet, hvor alle kan gå amok i Los Santos sammen og mod alle andre. En af de stø
    [See the full post at: GTA Online implementerer brugeropdagelse]

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...